Konsultācija pa tālruni +371 676 60162

Piegāde

Piegādes laiks no noliktavas:

Igaunija, Latvija - 1-2 darba dienas
Polija - 2-3 darba dienas
Austrija, Beļģija, Dānija, Horvātija, Luksemburga - 3-4 darba dienas
Nīderlande, Slovākija, Slovēnija, Ungārija - 3-4 darba dienas
Somija - 2-4 darba dienas
Itālija, Francija - 4-5 darba dienas
Īrija, Spānija - 5 darba dienas
Portugāle, Rumānija - 5-6 darba dienas
Bulgārija - 5-7 darba dienas
Čehija, Zviedrija, Vācija - 3-4 darba dienas
Grieķija - 6-8 darba dienas
Lielbritānija - 3-5 darba dienas
Pārējās ES valstīs - 3-14 darba dienas
Pārējās valstīs - 7-20 darba dienas

Piegādes laiki Lielbritānijā vai citās valstīs ir atkarīgi no galamērķa.

Pasūtījums tiks nogādāts noliktavā aptuveni 2-5 dienu laikā pēc maksājuma apstiprināšanas. Piegāde uz Jūsu norādīto adresi no noliktavas tiek aprēķināta papildus atkarībā no piegādes vietas ar DPD, DHL (3-5 w.d.) vai DHL Express (1-2 w.d.).

Kad Jūsu pasūtījums būs nonācis noliktavā, Jūs saņemsiet paziņojumu e-pastā vai SMS. Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar Srots.lv konsultantiem pa tālruni +37 167 660 162 vai e-pastu orders@srotas24.lt

Ja dzīvojat citās pilsētās, kas nav minētas iepriekš, varat izvēlēties tikai piegādes dienu. Kurjers pirms piegādes jums piezvanīs, lai precizētu piegādes laiku un vietu. Ja nesaņemat zvanu vai kurjers neierodas laikā, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni +37 167 660 16 vai e-pastu orders@srotas24.lt

Stikla piegāde:
Diemžēl mums nav iespējas piegādāt stiklu līdz durvīm, jo ​​kurjerpakalpojuma laikā ir liela iespējamība, ka stikls saplīsīs. Ir iespējams izņemt no Viļņas centrālās sadales noliktavas, organizēt savu kurjeru, lai izņemtu no Viļņas centrālās sadales noliktavas, vai arī sniegt rakstisku piekrišanu e-pastā necelt pretenziju sakarā ar stikla plīsumu transportēšanas laikā.

Smago kravu piegāde:

Lūdzu, ņemiet vērā, ka jums būs jāorganizē preču, kuru svars pārsniedz 30 kg, nogādāšana no kurjera līdz mājām vai birojam.

Preču saņemšana no pārvadātāja (SVARĪGI):

Saņemot preci, lūdzam pārliecināties, vai preces ārējais iepakojums nav bojāts. Ja preci saņemsiet bojātā iepakojumā, mēs vairs nevarēsim pieņemt Jūsu pretenziju par bojājumiem. Ja preces iepakojums ir bojāts, kurjeram ir jāaizpilda bojājuma akts.
Pēc pasūtītās preces saņemšanas un sūtījuma dokumenta parakstīšanas bez komentāriem tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts labā kārtībā.

Piegādājot kurjeram, uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (vadītāja apliecību vai pasi). Ja preci paņem cita persona, lūdzu, pasūtīšanas brīdī norādiet tās vārdu mūsu konsultantiem.

Saglabājiet rēķinu - tas būs nepieciešams pēcpārdošanas servisam.

Ja nevarat saņemt preci noteiktajā laikā, lūdzu, informējiet mūsu konsultantus pa tālruni +37 167 660 16 vai e-pastu orders@srotas24.lt un mēs mainīsim piegādes laiku vai adresi.

Piegāde uz tālāk norādītajām valstīm nav iespējama:
AFGANISTĀNA
BARBADOSA
BAHAMAS
BELARUS
BOTSVĀNA
PIETIEKAMI
IRĀKA
IRĀNA
JAMAIKA
KAMBODŽA
ZIEMEĻKOREJA
MJANMARA
MAURĪCIJA
NIKARAGVA
PANAMA
PAKISTĀNA
SĪRIJA
TRINIDĀDA UN TOBAG
UGANDA
UKRAINĀ
VANUATU
JEMENA
ZIMBABVE
KRIEVIJA

Populāri oriģinālo detaļu numuri